Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüz eğer stokta mevcutsa siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz gönderim türüne göre kargo firmasına teslim edilir. Stokta değilse tedarik süreci başlar ve ürün temininin ardından hemen kargoya teslim edilir. Süreci "Hesabım - Siparişlerim" menüsünden takip edebilirsiniz.

 

Ürünlerin tedarik süreleri birbirlerinden farklı olursa;

Siparişinizde birden fazla ürün varsa ve farklı sürelerde tedarik ediliyorlarsa, tedarik tarihi daha uzun olan ürününüz temin edilene kadar hazır olan ürünler bekletilmeden kargoya verilerek siparişinizin bir kısmı size teslim edilir. Siparişinizdeki diğer ürünleriniz tedarik süreleri geldikçe yine adresinize kargolanır. Bu hizmet için sizden hiçbir ücret alınmaz.

 

Sonraki alışverişlerinizde siparişiniz adresinize daha hızlı teslim edilsin istiyorsanız, farklı teslimat seçenekleri bulunan ürünlerden sipariş verebilirsiniz. Ürünlerin hangi teslimat türleriyle size ulaştırılabileceğini, ürün sayfasında “Sepete Ekle” butonunun hemen altındaki ikonlardan ve ürünü sepete ekledikten sonra sipariş onay sayfasından gözlemleyebilirsiniz.


Ürünü sepete ekledikten sonra ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız, bu sorunun nedeni şunlar olabilir:

  • Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi hatalı/eksik girmiş veya kartınız bakiye yetersizliği vb. durumlar nedeniyle onaylanmıyor olabilir.
  • 3D secure ile ödeme yapmayı tercih ediyorsanız, kayıtlı cep telefonu bilginiz güncel olmayabilir.
  • Ürünün stok durumu değişmiş ve ürün tükenmiş olabilir.
  • Sistemsel anlık bir sorun yaşanıyor olabilir.

Havale/EFT yöntemini tercih ettiğinizde siparişinizin ardından 1 iş günü içerisinde ödemeniz hesaplarımıza ulaşmış olmalıdır. Bu süre içerisinde ödemeniz bize ulaşmazsa siparişiniz iptal edilir. Ödeme yapmanıza rağmen siparişiniz henüz onaylanmadıysa dekontunuzu ileterek bize ulaşabilirsiniz.