Siparişinizin ödemesi sipariş esnasında gerçekleştiği için mevcut siparişe ürün eklenememektedir. Siparişiniz “İşleme Alındı” statüsündeyse "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında “Sipariş İptali”butonuna tıklayarak iptal edebilir, satın almak istediğiniz ürünü de sepete ekleyerek yeni bir sipariş verebilirsiniz. Siparişiniz hazırlık aşamasına geçtiyse veya kargoya verildiyse iptal edilemediğinden almak istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Ürün hediyeleri, ürün sayfalarında “Birlikte Ekle” kutucuğu içinde belirtilir. Ürünü sepete eklemeden önce hediye ürünün yanında bulunan “Birlikte Ekle” kutucuğunu da işaretlemiş olmalısınız. Hediye ürün işaretli olarak sepete ekleme işlemi yaptığınızda sepetinizde ve sipariş özet sayfanızda hediye ürün ismi de görüntülenecek ve siparişiniz hediye ürününüz ile birlikte size gönderilecektir. Birden fazla ürünün olduğu alışverişlerde ürünler, tedarik sürelerine göre farklı sürelerde adresinize teslim edilebilir.