Satıcısı Hepsiburada olan ürünlerden sipariş vermeniz durumunda ürün faturalandırma sürecine girene kadar değişim talep edebilirsiniz. Faturalandırma sürecine yer alan ürünlerde herhangi bir işlem yapılamıyor. 


Satıcısı Hepsiburada olmayan ürünlerin depoları farklı yerlerde olduğundan değişim talebi alınamıyor.

Teslimatı tamamlanmış ürünlerde hızlı değişen stok ve tedarik koşulları nedeniyle değişim yapılamıyor. 

Böyle durumlarda "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında ürünün yanındaki "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade talebi açabilirsiniz.

Ürününüz iade koşullarına uygunsa ücret iadesi yapılır. İadeni tamamlanmasının ardından dilerseniz yeniden istediğiniz ürün için sipariş verebilirsiniz.

Siparişinizde bilginiz dışında değişiklik yapıldığını düşünüyorsanız ve değişikliklerin düzeltilmesini talep ediyorsanız bize ulaşabilirsiniz.

Sipariş sonrası teslimat adresi değişikliği, sipariş statüsü “İşleme Alındı” olan siparişlerde gerçekleştirilebilir. Aynı sipariş içinde farklı sipariş statüleri olması durumunda, siparişinizde statüsü “İşleme Alındı” dışında olan herhangi bir ürün olması durumunda adres değişikliği yapılamamaktadır. Adres değişikliği için "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında alt kısımda yer alan “Teslimat adresini değiştir” butonuna tıklayarak bilgilerini güncelleyebilirsiniz.


Hazırlık ve kargo sürecinde olan veya hızlı ödeme profiliyle verilen siparişlerde teslimat adresi değişikliği yapılamamaktadır. 

Siparişinizdeki yetersiz bilgi veya ürünün tedarik edilememesi gibi nedenlerle sipariş iptali yapılabilmektedir.

İptal durumunda ödemeniz açık provizyondaysa, açık provizyon işlemi iptal edilip sizden herhangi bir ödeme alınmaz. Bu durumda işlemler, ekstrenizde görünmez. Ancak havale/EFT ya da kredi kartı ile ödemeniz gerçekleşmişsepara iadeniz ödeme yönteminize göre yapılır. Geri ödeme süreleriyle ilgili detaylı bilgiye buradan (banka ve eft/havale geri ödeme süreleri maddesi) ulaşabilirsiniz. 

Ürünü teslim aldıktan sonra iade sürecini başlatmak için "Hesabım - Siparişlerim" menüsünde ürünün yanında yer alan "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade talebi açmalısınız.

İade koşullarını öğrenmek için Yardım sayfasında yer alan "İade ve İptal Koşulları" kategorisini inceleyebilirsiniz.

Siparişler müşterinin talebiyle iptal edilebildiği gibi eksik bilgi veya ürünün tedarik edilememesi gibi nedenlerle de iptal edilebilir. 


“Alındı” statüsündeki siparişinizi “Hesabım – Siparişlerim – Sipariş Detayı” bölümünden iptal edebilirsiniz. İptali yapılan siparişleriniz sayfada “Sipariş İptal” durumunda görünür.


Siparişiniz Hepsiburada tarafından iptal edildiğinde ise güncel durumu “Hesabım - Siparişlersayfasından ya da tüm ürünler iptal durumunda ise “Hesabım – Siparişlerim” sayfasında yer alan "İptal olan Siparişlerim" bölümünü seçerek görebilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerimiz sizi arayarak bilgi verir, e-posta ve SMS yoluyla da sipariş durum bilgisi paylaşılır.