Siparişinizi "Hesabım" sayfasındaki "Siparişlerim" bölümünden görebilir, ürünlerinizin durumunu sipariş statülerinden takip edebilirsiniz. 


Sipariş statüleri 

Sipariş verdiğiniz ürün hâlihazırda stokta mevcutsa rezervasyonunuz hemen yapılır ve siparişiniz “Hazırlanıyor” statüsüne geçer. Bu aşamada faturanız düzenlenir ve ürün hazırlanarak kargoya teslim edilir.


Eğer siparişinizdeki ürün stokta mevcut değilse ürününüz için tedarik süreci başlar. Siparişinizde birden çok ürün olması durumunda ise ilk sipariş verilen üründen başlayarak stokta olanların rezervasyonları yapılır, henüz stokta bulunmayan siparişleriniz için de tedarik süreci başlar. Temin aşamasında olan ürününüzle ilgili “İşleme Alındı” yazısını görürsünüz. Ürünleriniz tedarik edildikten sonra ise siparişiniz "Hazırlanıyor" statüsüne geçer. Bu aşamada da faturası düzenlenir ve kargoya teslim edilir. 


Siparişiniz paketlenip kargoya teslim edildiğinde statüsü "Siparişiniz kargoya verildi" olarak görünür ve paketinizin kargo süreci "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında siparişinizin sağ üst kısmında yer alan “Kargo Takibi” bölümünde sizinle paylaşılır.

Siparişinizdeki yetersiz bilgi veya ürünün tedarik edilememesi gibi nedenlerle sipariş iptali yapılabilmektedir.

İptal durumunda ödemeniz açık provizyondaysa, açık provizyon işlemi iptal edilip sizden herhangi bir ödeme alınmaz. Bu durumda işlemler, ekstrenizde görünmez. Ancak havale/EFT ya da kredi kartı ile ödemeniz gerçekleşmişsepara iadeniz ödeme yönteminize göre yapılır. Geri ödeme süreleriyle ilgili detaylı bilgiye buradan (banka ve eft/havale geri ödeme süreleri maddesi) ulaşabilirsiniz.

Ertem Sinolya'dan yeni aldığınız ürünün son kullanma tarihi geçmişse veya ürünün bozuk olduğunu düşünüyorsanız, "Hesabım-Siparişlerim" sayfasından "Kolay İade" butonuna basıp ürünün durumuyla ilgili fotoğrafları ilgili alana yükleyerek bize başvuruda bulunabilirsiniz.

Siparişinizdeki ürünü iptal edebilmeniz için ürün “İşleme Alındı” statüsünde olmalıdır. Ürün hazırlık aşamasında veya kargoya sürecinde olduğunda iptal edilemez. Bu durumda ürün size geldiğinde teslim almadan ya da kargoyu teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında aynı adrese aynı kargo firmasıyla geri göndererek iade edebilirsiniz.

Ürünü teslim aldıktan sonra iade sürecini başlatmak için "Hesabım - Siparişlerim" menüsünde ürünün yanında yer alan "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade talebi açmalısınız.

İade koşullarını öğrenmek için Yardım sayfasında yer alan "İade ve İptal Koşulları" kategorisini inceleyebilirsiniz.

İade talep edilen ürün tutanak veya servis raporuyla gönderildikten sonra incelenir ve iadesinin onaylanmasının ardından tutarın tamamı hesabınıza tek seferde ödenir. 


Kredinizin toplam tutarı hesabınıza yatar ancak bankanız, ödeme tablonuzda belirtilen taksit sayısı kadar ay boyunca ödemeleri talep etmeye devam eder. Bu nedenle taksitlerinizin ödeme planıyla ilgili bankanızdan bilgi alabilirsiniz.


İade işlemlerini "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından inceleyebilirsiniz.