Kargo firması kurye operasyonunu günlük olarak düzenlediğinden, ürün gönderim işlemleriniz için günlük kurye talebi iletmeniz gereklidir. Örneğin kurye talebinizi dün ilettiyseniz ve kargo firması ürünü almaya gelemediyse, bugün kurye talebinizi tekrar iletmeniz gerekir. 

Ürününüzle ilgili iade/arıza başvurusu yapmadıysanız, "Hesabım - Siparişlerim" menüsünden ilgili siparişinizin yanında bulunan "İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayarak talebinizi oluşturabilirsiniz. Başvurunuzun ardından sizinle paylaşılacak kargo kodu ile ürününüzü ücretsiz olarak siparişinizin gönderilmiş olduğu adrese gönderebilirsiniz.


İade/arıza taleplerinde ürün gönderimi için verilen kargo gönderi kodları, kargo firmalarının sistemlerinde 10 gün geçerlidir. 10 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda "Hesabım - Başvurularım" sayfasından başvuruda bulunarak yeni bir gönderi kodu alabilirsiniz. Tekrar kod alabilmeniz için ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlayan 14 günlük sürenin geçmemiş olması gerekir. Eğer bu süre geçtiyse herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

Ürünlerin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göredeğişkenlik gösterebilir. Teslimat süreleriyle ilgili detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz.


İade ürünlerin kargoya teslim edilmesinden itibaren 3 iş günü geçmiş ancak kargo firması tarafından firmaya hala teslim edilmemişse kargo firmasıyla görüşmenizi tavsiye ederiz.