İade taleplerinde ürün gönderimi için verilen kargo gönderi kodları, kargo firmalarının sistemlerinde 10 gün boyunca geçerlidir. 10 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda “Hesabım – Başvurularım” sayfasından başvuruda bulunarak yeni bir gönderi kodu alabilirsiniz.

Tekrar iade kodu alabilmeniz için ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlayan 14 günlük sürenin geçmemiş olması gerekir. Eğer bu süre geçtiyse herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

Ürününüzle ilgili iade başvurusu yapmadıysanız, “Hesabım – Siparişlerim” menüsünden ilgili siparişinizin yanında bulunan "İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayarak talebinizi oluşturabilirsiniz. Başvurunuzun ardından sizinle paylaşılacak kargo kodu ile ürününüzü ücretsiz olarak siparişinizin gönderilmiş olduğu adrese gönderebilirsiniz.


İade/arıza taleplerinde ürün gönderimi için verilen kargo gönderi kodları, kargo firmalarının sistemlerinde 10 gün geçerlidir. 10 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda “Hesabım – Başvurularım” sayfasından başvuruda bulunarak yeni bir gönderi kodu alabilirsiniz. Tekrar kod alabilmeniz için ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlayan 14 günlük sürenin geçmemiş olması gerekir. Eğer bu süre geçtiyse herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

Siparişinizi iptal ettiğinizde ödediğiniz sipariş tutarı size geri iade edilir. Fakat kargo ödemesi karşı ödemeli gönderildiğinden iade edilemez.