Sipariş oluşturulduktan sonra fatura teslimat adresi bilgilerinde değişiklik yapılamaz. Siparişlerinizle ilgili detayları "Hesabım - Siparişlerim" menüsünden inceleyebilirsiniz.


Eğer “İşleme Alındı” statüsündeyse siparişinizi iptal edip fatura teslimat adresi bilgilerinizi güncelleyerek yeniden sipariş verebilirsiniz. Ancak siparişiniz “Hazırlanıyor” veya “Kargoya verildi”statüsündeyse sipariş iptal edilemez.

Girdiğiniz fatura bilgileri ile size ulaşan fatura bilgilerinin farklı olduğunu düşünüyorsanız elinizdeki faturanın görselini ileterek bize ulaşabilirsiniz.

Siparişinizin faturasını kaybettiyseniz satın aldığınız ürünün satıcı firmasına göre faturanıza ulaşmak adına izleyebileceğiniz yollar şunlardır;

 

Ertem Sinolya ürün siparişlerinizde faturanız tanımlı e-posta adresinize postalandığı gibi aynı zamanda "Hesabım - Siparişlerim" menüsünde “Sipariş Detayı” sayfasında da yer alır.

Siparişiniz onaylandıktan sonra sırasıyla faturalama işlemi yapılır ve ardından ürünleriniz kargo firmasına teslim edilir. Eğer bu süreçte faturanız gelmediyse şu adımları izleyebilirsiniz;

Satıcısı Hepsiburada olan ürün siparişlerinizde faturanız, kayıtlı e-posta adresinize gönderildiği gibi aynı zamanda faturanıza "Hesabım - Siparişlerim" sayfanızdan da ulaşabilirsiniz. 


Satın aldığınız ürünün satıcısı fark etmeksizin eğer e-fatura mükellefiyseniz, faturanız, e-arşiv sisteminden kendi muhasebe sisteminize düşer.

Sipariş oluşturulduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamaz. Eğer siparişiniz ya da ürününüz “İşleme Alındı” statüsündeyse siparişinizi iptal edip fatura bilgilerinizi güncelleyerek yeniden sipariş verebilirsiniz. Ancak siparişiniz “Hazırlanıyor” veya “Kargoya verildi” statüsündeyse sipariş iptal edilemez.