Her bir sipariş satıcı firmateslimat tipiteslimat zamanıfatura/teslimat adresiürün tipiboyutları ve hacmi gibi farklı özelliklere sahip olduğundan, siparişler tek bir kargo ile gönderilmeyip sipariş şeklinize göre birbirinden ayrı olarak adresinize gönderilir.

İade/arıza taleplerinde ürün gönderimi için verilen kargo gönderi kodları, kargo firmalarının sistemlerinde 10 gün boyunca geçerlidir. 10 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda "Hesabım - Başvurularım" sayfasından başvuruda bulunarak yeni bir gönderi kodu alabilirsiniz.

Tekrar iade kodu alabilmeniz için ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlayan 14 günlük sürenin geçmemiş olması gerekir. Eğer bu süre geçtiyse herhangi bir işlem yapılamamaktadır. 


Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak, bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir. Kargo firmalarıyla iletişime geçerek konu hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacıyla kargo firmalarıyla yapılan anlaşma gereği kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı, belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Talep ettiğiniz durumlarda, paketinizi şubeden teslim almak isterseniz, paketinizin iletildiği kargo şubesiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Sipariş verilen ürünler, stok durumu ve gönderim türüne göre belirli sürelerde hazırlanıp taahhüt edilen en kısa sürede adresinize gönderilmeye çalışılır. Gönderim tarihinde herhangi bir değişiklik yapılması mümkün değildir.

Siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisi yanındayken paketinizi kontrol etmelisiniz. Bu esnada kontrolünüzü gerçekleştirmiş ve paketinizde eksik olduğunu fark etmişseniz kargo görevlisinden tutanak tutmasını talep etmelisiniz.

Sipariş sonrası teslimat adresi değişikliği, sipariş statüsü “İşleme Alındı” olan siparişlerde gerçekleştirilebilir. Aynı sipariş içinde farklı sipariş statüleri olması durumunda, siparişinizde statüsü “İşleme Alındı” dışında olan herhangi bir ürün olması durumunda adres değişikliği yapılamamaktadır. Adres değişikliği için "Hesabım - Siparişlerim" sayfasında alt kısımda yer alan “Teslimat adresini değiştir” butonuna tıklayarak bilgilerini güncelleyebilirsiniz.