Kargonuzu teslim alırken kargo yetkilisiyle birlikte paketinizi açıp kontrol etmeli, eksik ya da hasarlı ürün durumunda ise kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz.

Siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisi yanındayken paketinizi kontrol etmelisiniz. Bu esnada kontrolünüzü gerçekleştirmiş ve paketinizde eksik olduğunu fark etmişseniz kargo görevlisinden tutanak tutmasını talep etmelisiniz


Eğer kargo görevlisi tutanak tutmayı kabul etmiyorsa aşağıdaki "Mesaj Yaz" butonundan bize ulaşabilirsiniz.

Paketiniz teslim edildi statüsünde görünmesine rağmen adresinize teslim edilmediyse bize ulaşabilirsiniz.

Kargo teslimatlarında ürünlerinizi teslim alırken kargo yetkilisinin yanında paketinizi açıp kontrol etmeli, siparişinizde eksik ve/veya hasarlı ürün olması durumunda da kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz. 


Siparişiniz hasarlı olarak geldiyse ve tutanak veya servis raporunuz varsa, başvuru formunu doldurup raporunuzu da sisteme yükleyerek bize bildirimde bulunabilirsiniz. Kısmi teslimatlarda adresinize gelen paketin başvuru formunu, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde doldurmalı ve ürünü tarafımıza göndermelisiniz.

Faturada yazan ürünle kargo paketinden çıkan ürün farklıysa; ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde Hesabım – Siparişlerim – İade Talebi Oluştur sayfasından "Faturadaki ürün ile bana gelen ürün farklı" seçeneğini seçerek başvurunuzu yapabilirsiniz. İade koşullarına "Yardım" sayfasından "İade ve İptal Koşulları" konu başlığından ulaşabilirsiniz.

Kargonuzu teslim alırken kargo yetkilisiyle birlikte paketinizi açıp kontrol etmeli, eksik ürün durumunda kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz. Siparişiniz, faturada yazan ürünlere göre eksik olarak gönderildiyse ve tutanak veya servis raporunuz varsa, eksik ürün başvuru formunu ürün teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde doldurup raporunuzu da sisteme yükleyerek bize bildirimde bulunabilirsiniz.

Ertem Sinolya’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edilirken, kargo ambalajında sorun olmasa bile kargo paketini açıp kontrol etmelisiniz. Pakette ya da içeriğinde herhangi bir hasar, eksiklik veya yanlışlık varsa kargo görevlisine hasar ya da durum tespit tutanağı hazırlatmanız ve ardından bu tutanakla birlikte bizimle iletişime geçmeniz gerekir.

Siparişler, sipariş esnasında teslimat adresi olarak girilen adreslere teslim edilir. Eğer siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinden farklı bir adrese teslim edildiyse bize ulaşabilirsiniz.